pondělí 11. září 2017

...tak 1.

jsem dneska dala do pořádku kytky, až na jednu, pořád přemýšlím, co s ní....Potom jsem vyprala dvě pračky, trochu to tu porovnala, vytiskla dva návody a střihy, látky leží na poště v balíčku, musím tam zajít....



www.cobududneskasit.cz

2. Jsem stáhla fotky z foťáku, z mobilu, přeposlala z tabletu..prostě spousta blbinek.
Našla jsem dvě fotky, co mě extra zaujaly, na dvorku skoro pod lešením oslava maminčiných 87. narozenin a fotka čtyř generací.....Prababička /87/, babička /63/, maminka /35/ a dcera 4 měsíce...


Chybí tu jen synovec Jirka s Maruškou a Péťou. A malá spí v kočárku, tu jsme nebudili... Jirka měl pohotovost, tak přijeli další týden, to jsme ale byli jen my a oloumoučtí.

3. Začistila jsem svetřík, ale knoflíčky pořád čekají na přišití. Protože jsem si večer dala dvě sklenky vína, už jsem to nechala na čistý mozek....
A na Kindlu knížka, co momentálně čtu, Osm od Radky Třeštíkové. Ne všechno se mi od ní líbí, ale tahle knížka mě zaujala.Na některé současné spisovatele jsem už asi stará.....Tedy, na některá témata....


Knoflíčky leží na čtečce, jsou staré, jedno odpoledne jsem poprosila maminku o knoflíčky, že mám všechny ve městě, tak jsme přehrabávaly léty nasyslené knoflíčky, to má doma snad každý....
Vybrala jsem průsvitné se zářezy.

4. A ještě něco z nápadů na studené večery, mám přichystaný film Atlas mraků, u oblíbené blogerky a malířky netrpělivé Myyny jsem četla, že je to pěkné. Tak uvidím.
Před chvilkou jsem mluvila se spoludůchodkou Uršulou, že zářiové setkání se pro nemoci ap. ruší, až v říjnu se uvidíme. Tak jsme probraly první poslední.
Teď jdu připravit oběd.

Hezký den a dobrou chuť všem.

2 komentáře:

  1. Šikulka aktívna, bez práce neposedíš!
    Tie folky sú super pamiatka, ale 4 generácie spolu, to si daj zarámovať! Nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi pošlu do Vlasty.....maminka jí čte už přes 50 let..... hezký den, děkuju za návštěvy.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu