čtvrtek 17. srpna 2017

....za mašinkami


Jeli mladí poslední den do Chomutova, Národní technické muzeum v Praze tady do 1.10.2017 otevřelo železniční depozitář http://www.ntm.cz/aktualita/otevirame-zeleznicni-depozitar-narodniho-technickeho-muzea-v-chomutove




 A to by bylo, aby tam naši obdivovatelé mašinek nejeli....Moc se jim tam líbilo. Já nejela, protože už jsem nechtěla, aby se dcera hrbila mezi dětskými sedačkami a ....nejsem takový milovník mašin...

V neděli mladí s dětmi odjeli směr Tanvald, místní krásy, cestou tam Liberecký Ještěd, viadukt ve Smržovce, Tanvaldský Špičák, muzeum dřevěných hraček....a další. Já byla v těchto končinách jednou, jako 17ti letá se třídou na několikadenním výletě....
Bydleli v penzionu pár kroků od kolejí, chlapci si to užili, dívky méně.....hihihi....To projíždění a houkání vlaků.

Takže to jsou ode mne typy na poslední výlety v pomalu končících prázdninách....

                                                  Hezký den všem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...