sobota 26. srpna 2017

....nenene

...nebudu už vzdychat....

Dneska v noci byla pěkná bouřka, vstávali jsme později než je naším zvykem. Venku mokro a mlha, podle radaru má být škaredo, tak jsem se podle toho zařídila.
Zatopila jsem v krbových kamnech, popíjím kávičku, k pozdní snídani Mixit směs se zeleným čajem. Jsem v polovině knížky Hygge a chystám se plést.
Obrázek knížky dávám z internetu, mám ji, výjimečně, staženou v tabletu a ne v Kindlu.
Po přečtení recenzí musím i já zkonstatoval, že žít hygge nám není cizí, ale je moc dobré si to připomenout !!!



Mlha pomalu stoupá, uvidíme, co nám dnešní den přinese. Je to poslední prázdninový víkend, i dcera měla na chatu, u nich v Olomouci teplo a sucho.  Malý vnouček tam byl s druhou babí a dědou na týden. Zítra pojedou všichni domů.
Jdu přiložit, vypiju si kávu, pustím něco cestovatelského v TV a budu plést.

Teprve teď jsem si všimla, že titulní stránka knihy na obr. je ve slovenštině, ta moje je v češtině úplně stejná, hihihi. To mě přivedlo na vzpomínku na včerejšek. Uplynulo 25 let samostatnosti států bývalého Československa. V něčem bylo rozdělení dobré, v něčem ne. Ale pořád jsme si blízcí, možná víc než kdy.....


Hezký den všem.



1 komentář:

  1. Aj ja si musím každý deň na chvíľu prekúriť v peci, aj keď von máme takmer 30, dnu je už chladno, lebo noci sú chladnejšie. Hold, jeseň je tu :-(
    Slovenská, česká kniha, ja nevyberám, prečítam si rada aj v češtine. Len to, že už 4 roky nečítam, vyšívam. Mám takú chorobu - keď niečo robím, tak ako divá :-) a ostatné je bokom.
    Aj ja si myslím, že rozdelenie nás v podstate ešte viac spojilo, duchovne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...