úterý 9. května 2017

...velmiiiii

studený den, dokonce poletoval i sníh....
Já nic moc nedělala, koukala jsem v archívu ČTV na díly seriálu Tajný život skal... V tomto dílu 10,16 času se mihne moje Tisá....
Miluju pana Cílka, jeho komentáře a vyprávění, jen na to musím mít svůj klid...Pokud možno s háčkem nebo jehlicemi v ruce. Hihihi.
Před chvílí jsem mluvila s dcerou a spol. Dneska Ondra zlobil ve školce a paní učitelka si stěžovala...a on jako by se nic nedělo. Kluk...Jsem babička, tak ho nechci hubovat, to musí máma s tátou. S mírou a citem pro současné změny v jeho životě, po příchodu Simonky.

 A fotky jsou jen střihy z obrazovky při Skype....



Minule jsem šila cinkací muchlací polštářek a ani jsem ho nevyfotila...

Zítra jdu na kontrolu s krevními destičkami, asi se zastavím v bývalé práci a pak uvidím, co podniknu. Snad bude tepleji, než je dneska.

Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu