neděle 14. května 2017

...neděle

je asi od slova nedělat....
Ale ne, to byl žert. V mladším věku jsem měla radši sobotu, protože pak byla ještě volná neděle. Teď už je mi to jedno, občas tápu, co je za den, kolikátého je, kdo má svátek...hihihi...

V pátek mi přišel balíček s látkami a časopisem od https://www.unuodesign.cz, bylo to raz dva tři a už jsem to měla doma...Jako vždycky, navíc poštovné, o jakém se mi už dlouho ani nezdálo...Koukněte k nim, pěkné látky, krásný přístup, vzoreček látky, nad kterou zase podumám....


V sobotu dopoledne bylo docela hezky, plánovala jsem jet na domek  až odpoledne, ale to se zatáhlo a do večera lilo, byly nejmíň tři bouřky, dokonce i s kroupami. Tohle jsou mraky před obědem.
Nejdříve bělostné nadýchané peřiny, které pomalu a jistě tmavly a tmavly...


Dneska dopoledne jsme byli s panem Há nakoupit nějaké květiny na osázení hrobu, málem jsme zmokli. Tentokrát byla bouřka o poledni. Pak se nám už nikam nechtělo, domluvila jsem se s maminkou na zítra. A protože jsem potřebovala koupit flísové deky pod potahy, co šiju dceři, jeli jsme  do obchodu jednu cestu autobusem a pak šli domů pěšky přes sídliště.
Bylo takové horko, že určitě ještě něco přijde, hromy a blesky.


Šli jsme jinudy než chodíme obvykle. Dneska podle pana Há. Fotkami jsem chtěla ukázat, jak je naše sídliště zelené, jak stromy vyrostly, jak se jim daří, že mají spoustu květenství a nových výrůstků. To za komančů nebylo, to jsem snad ani neviděla šišku na stromech, kytku na louce. Často jen mlhy a mlhy a mrholení....Já vím, trochu přeháním, ale opravdu je to vidět, i ptactva a jiné zvěře je fůra...A takové je skoro celé město Ústí nad Labem, které nemá tak moc dobrý obrázek u vnitrozemců, myslím si, že neoprávněně.
A tohle už je naše ulice od silnice a od sídliště.


Koukám, že se do záběru vešla i hlavička pana Há...Už určitě vyndával klíče s kapsy...
Je pozdní odpoledne, možná budu ještě chvíli šít, nebo jen tak lenošit, číst si apod.
I vám krásnou pohodu přeju ze srdce..


1 komentář:

  1. Presne tak to je aj v našich mestách, aj na ich sídliskách - všade stromy a zeleň, ale už sa mi to zdá byť aj prerastené a tieni to do bytov. Nechcela by som tak bývať, že mám pred oknom stromisko a slniečku mi bráni vojsť do bytu :-( Pritom si pamätám, ako sme sa v 79. roku nasťahovali na nové súdlisko, kde nič nebolo, len kopy skál a piesku, bez cesty ..... Žili sme tam 3 roky a išli sme na dedinu :-)
    Látky ti prišli krásne a teším sa na tvoje šitie!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...