sobota 6. května 2017

...mlhavá sobota....

.....a mně se nikam ven nechce.
Ještě jsem maličko šila, zero waste pro dceru, dvě čepičky podle nového návodu od Caramilly, moc pěkný blog, spousta nápadů a návodů. Děkuju, že můžu čerpat....

Patchworkové oboustranné čepičky, pěkný návod na zužitkování zbytků úpletů...a že jich někdy mám dost...



Připraveno dát do obálky a poslat....
A ještě nějaké spojovačky podle čísel pro vnoučka, nesmím zapomenout....


A nakonec ještě něco rozpleteného, mám merino ještě z dob čekání na vnoučka, když jsem nevěděla jakou barvu zvolit...nakonec byla deka tříbarevka... A teď to dovypletu...


Jdu kávičkovat a pak se uvidí....
Hezké prodloužené volno všem.


3 komentáře:

  1. Codím občas na tyto stránky, které jsem objevila u Libušky,kam chodím už prár roků. Někdy bych chtěla poslat komentík, ale bohužel prokousat se tou složitostí k odelaání, kdy to na mě neustále chce porovnání obrázků atd. a nikdy mi to nejde odeslat, se nedivím, že tu není mnoho komentujících,protože určitě se spousta příspěvků líbí. Zdraví Zdenka "ren" z Chlumce

    OdpovědětVymazat
  2. No hurá!!!! Konečně se po xté povedlo. Omlouvám se v příspěvku za chyby, potřebuji nové brýle :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milky, zdá sa, že si užívaš vnučku, bude celá vyštrikovaná!
    Máš krásnu kombináciu farieb, svetrík (alebo šatičky?) bude nádherný!


    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu