pátek 26. května 2017

...chystáme se

na více dní na domek. Ne, že bychom do města a bytu nezajeli, bude potřeba zalévat kytky, vybírat poštu a ještě jsou na programu i nějaké "lékařské" návštěvy.
Uvidíme.
Nová TV koupená a připravená v autě, taktéž plenky pro nejmenšího člena rodiny, nový podsedák na židli pro mladého pána Ondráška...A zítra jídlo, bylinky na přesazení, něco "na sebe" a jedeme. Samozřejmě i moje elektronická výbava a nějaké ruční práce. Stroj a látky až při příští cestě.
Má nás navštívit teplé počasí, dneska to tak moc nevypadá. Chvílemi.

Včerejší duha po prudkém dešti....


....dnešní dopolední mraky, teď jsou hustší a některý dost došeda...


Dneska doporučím četbu pro nejmladší, u nás už čeká na Ondráška, až začátkem července přijede.


A tohle je včera naložená kvašená zelenina podle http://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz, ale z její knižní kuchařky....Oproti minule jsem dala i červenou řepu, kterou jsem tehdy neměla. Pojede s námi na domek.


A na okně se "hřeje" maličko  smrkových výhonků / přesně 300 ks / s cukrem a citronem.
Vyzkoušíme to. Naloženo bude do poloviny června, to počká doma.


Ruční práce zkušební, pletené bubliny podle Katrincoly. Moc se mi to nedařilo vyfotit, navíc to mám jednobarevné, zkusím ještě s růžovou a nechám se překvapit. Jinak se mi to moc líbí.



Ty moje bublinky nejsou moc vidět, ale je to hezké. To moje....něžné, měkoučké merino.


A ještě bych měla vybrat nějaký film...Protože na této TV budeme mít i "dírku" na přídavnou paměť, můžeme kouknout třeba na Anthropoid, ještě jsem ho neviděla a momentálně je i příhodná doba.
V TV jsem před několika dny sledovala dokument o parašutistech, jejich přípravách atentátu. O lidech, kteří věděli, nic později neprozradili a zemřeli, lidech, kteří mluvili,zradili a pak po válce  poklidně žili a "tyli" z maškarády, kterou tomu nakonec dala komunistická propaganda. Byla jsem překvapená, že toho dost bylo JINAK. Než nás učili ve škole.
heydrich-konečné-řešeni -hledá-se-zatáčka, toto bohužel bez ivysílání, další díl v neděli 28.5. v 9,40 na čt2.

O víkendu bude hezky, tak všichni budou určitě venku, pozor na spáleniny, má to opalovat jako v Itálii, tak nezapomeňme na mazání.
Kdo maže, ten jede....
Hezký dnešní den i celý víkend všem...... a užívejte slunce, vzduch, přírodu a lidi okolo sebe.
A děti....a praděti.....a prapraděti.....




1 komentář:

  1. Tak si to užívaj na domku a nech sa vydarí počasie!
    Dúha sa ti mooooc vydarila!
    Páči sa mi kniha pre Ondráška, veľa pekných obrázkov, až ti to závidím, že si budete spolu čítať (v dobrom)!
    A tie bublinky budú pre princezničku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu