sobota 8. dubna 2017

...přemýšlím,

jak to všechno udělám.
Moje verze je vařit, udělat těsto na perníčky, odpoledne je upéct. Zítra jet na mrknutí na domek a za maminkou. A vzít jí perníčky. Nebo dneska jet ???? Nevím, venku se honí mraky, ale zima není.
Ráno raníčko panna vstala a jela do Lidlu pro máslo, tvarohy a zeleninu.
Protože jezdí málo autobusů a trolejbusů, kus cesty zpátky jsem ušla pěšky a pak jela kus domů. Odtud fotografie.
Město Ústí je dost "zelené" město, přestože tu, neznámo mi proč, vládnou rudí...
Sídliště jsou plná volných míst nezastavěných čímkoli, plná zeleně a stromů.
Sídliště Stříbrníky, které se propojuje s naší Severní terasou.


Na obzoru moje všudepřítomná Milešovka...uprostřed v oparu.
Sídliště je v mírném svahu, ale to vůbec nevadí, tyhle cesty vedou po vrstevnicích, tak je jejich překonání celkem příjemné. Celé město je vlastně vystavěné v takové zatáčce řeky Labe a kopců okolo ní. Takže město odtud moc není vidět, je dole pod těmi věžáky.....Když jedete vlakem nebo autem z Prahy, je to nádherné, jak se okolo řeky zvedají hory, lesy, kamení, vinice a pak najednou hrad Střekov....
A pak mosty v Ústí, Mariánská skála, v současné době porostlá zářivě žlutými kvítky...Prostě krása, ať si říká kdo chce co chce.
No a cesta z Ústí do Děčína a dál je jedna krása. Před časem jsme pluli z Děčína do Bad Schandau a bylo to moc pěkné. A nebo stačí vystoupit z lodi v Hřensku a jít na Pravčickou bránu....
Takže tohle je dneska můj "film".


Touhle cestou jsem už pěkně dlouho nešla, nikde nikdo, kdo by taky před osmou hodinou... a v sobotu, že......
Malé dětské hřiště u Pošty, a za chvíli jsem byla na zastávce u Alberta, kde nikde nikdo, jen já a jedna kouřící mladá žena.
Doma jsem byla v momentě, pan Há popíjel kávičku u TV. Já vyvětrala, ustlala, uklidila nákup sem i tam. Udělala si ke snídaní čaj a bagetku se sýrem a sedla k pc.
Včera jsem šla pozdě spát, dlouho jsem si četla.
Jak jsem psala někdy minule, koupila jsem si další e knihu od Aleny Mornštajnové. A nemohla jsem se odtrhnout.


A filmem jsem dneska nazvala mé putování řekou Labe v mé mysli.. V týdnu totiž v TV zrovna nic moc nedávají a já v poslední době radši čtu než koukám.
Snad jen na čt2 sobotní Agent 007. Ale to už je taky dost profláknuté téma....
No nic, jdu něco dělat.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...