sobota 11. března 2017

...že by

mě moje mrzoutství pustilo ???
Včera ráno lilo jak z konve, byla jsem ve městě pro nový řidičák a pak po nějakých obchodech. Tak se mi podařilo se nachladit, nebo jsem to chytla v dopravních prostředcích ?? Doma potom domácnost, vaření, trocha toho úklidu...

Večer se honily mračouny jako z pekla. Dost foukalo a je chladno. Na kopcích sníh, I maminka říkala, že v Tisé chumelilo jako v zimě...hihihi.


Dala jsem kvašené zelenině pokrývku ze záclony....
Už bublá a kvasí...


No a dneska jsem vstala hned po kuropění...cca v půl sedmé.... a začala jsem šít.
Ano, ptáci už mají jaro a pěkně po ránu popiskují....i tady ve městě.


Jsou to zase zbytky, maličko větší, mých oblíbených látek a bílý nepoužívaný polštář. Pěkně vypraný, vyžehlený a pevný. Mám někde kousek bílého plátna, ale připadá mi tenký a takový vytahovací. Bloček jsem z neznámého důvodu dala na ležato ???? Má  mít špičky nahoru.
Moje inspirace :


Tak, tady to stojí / visí / správným směrem.
Moje oblíbená Jenny, kromě každopátečních videjek s návodem na přehoz, deku...mají ještě malé ukázky na jednotlivé bločky...Moc pěkné.
Dneska doopravdy vařím, palačinky a hovězí polévku, tak se tomu budu věnovat a šít zase odpoledne.
Jdu.
Kávička volá.
Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...