pátek 3. března 2017

...středa, čtvrtek, pátek

.....užívám si to jak nejvíc a nejlíp umím.
 Je to krásné, i když občas sladkokyselé. To když pan Há vychovává, protože ON se asi narodil a všechno uměl tak jak to má být./..../. Blahoslavené buď stáří, když už si nic nepamatuješ z dětství, jen to nejlepší...Pomalu přestávám odporovat a jen, občas, protáčím oči v sloup. Nebude to jen to sklerózou, ale hlavně povahou....pana Há, že. Akurátní detailista a puntičkář, který se to naučil s plynoucími léty, a myslí si, že to bylo odjakživa. Občas zavzpomíná na mladistvá alotria...ale to jen přede mnou a pak zase "zapomene"... Teď jsou spolu venku a trénují rovnováhu na odrážedle- kole....

Něco fotek z nákupu v nákupním areálu Fórum a pak odpoledne s dědou na hřišti.


Vaříme a já je občas sleduji z okna, dcera si přerušovaně čte. Za chvíli jsou doma, pak oběd a "odpočinek" po o.
Odpoledne jdou spolu na setkání se spolužačkou Petrou z gymnázia a jejím miminkem. Večer už přijede zeť.
Tak zase za pár hodin snad.....
Nemám moc času na čtení spřátelených blogů, tak se omlouvám,že nereaguju...
Příští týden to doženu.....

Hezký víkend všem.

2 komentáře:

  1. Pán Há nie je jediný taký zábudlivý, jedného mám aj ja doma :-)
    Užívaj si to, sú to najkrajšie chvíle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívala jsem, dneska odjeli. Dcera je na začátku osmého měsíce, snáší to dobře, moje "malá"....Hezký večer.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...