neděle 19. března 2017

..prší....

a je dost chladno. Volaly jsme si s dcerou, v Olomouci je sluníčko a jarně....
Včera tady u nás byly dvě veliké vichřice chumelenice a celé odpoledne dul silný vítr. Koukala jsem, že se rozjely i popelnice. Jak byly ráno vyprázdněné a lehké, tak stojí jinde....

Dopoledne velký úklid, vaření a pečení, u toho jsem koukala na televizi, poslední závody v této sezóně v biatlonu. Běžely naše holčičky, udělaly nám všem velikou radost.... Za hodinku poběží hoši, tak budu zase koukat....


Prší a prší....


Nebe je šedé, šedivé. Dneska sklidím k večeři poslední řeřichu, upekla jsem ořechové mufinky s posledními "sudetskými" jablky, musíme dovézt zbytek z domku.


Obšila jsem měkoučké deky, aby tolik nepouštěli chmýří, ušila si nový potah na žehlicí prkno a trochu jsem i pletla.
Ale teď si půjdu udělat kávičku a budu si číst...

Hezkou neděli všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...