úterý 7. března 2017

...jeden by nevěřil,

ale dneska už je zase úterý odpoledne. Nic moc jsem nedělala, domácnost, vaření, čtení a to je pro dnešek asi všechno.

...rybízové mufinky pro pana Há


...začala se olisťovat olivka....


...mám substrát na orchideje, jen je přesadit....


Venku dopoledne pršelo, je chladno a na kopcích už je zase bílo. Takže jarní plány na domku posunuty o několik dní. Samozřejmě, na Tisou je ještě brzy....

Včera jsem s panem Há dokoukala pondělní seriál na ČT 1, moc se mi líbil.....
Opravdu všechno nebylo okolo tak kráááásné, jak mnozí dneska tvrdí a mladí nemohou pamatovat...A co je okolo nás ještě takových Klementů aj. podobných vychcánků...



Jdu.
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...