středa 18. ledna 2017

Yarn Along 17/3

Znovu vylovený svetr /Flax/  ze šuplíku pro vnoučka, teď už ho snad dodělám. Příze Kateřina, jehlice 3,75.
Kniha : Markéta Zahradníková : Postel hospoda kostel - Zbigniew Czendlik. Kniha rozhovorů s oblíbeným polsko - českým knězem....I pro ateistu, jako jsem já, zajímavé povídání.

A mimo pletení i šiji, došila jsem vnukovi další hrací kalhoty, jen musím navléknout do pasu gumu, náplet je volnější.



Knitting from the drawer, sweater for a boy - grandchild in the spring.
Reading: Markéta Zahradníková : Bed, pub, the church Zbigniew Czendlik. A book of interviews with Polish Czech popular priest.
I wish you health and wellbeing of all ....

Pohodový den i večer všem.

2 komentáře:

  1. The sweater looks good and the pj pants are so cute. The book seems interesting.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tiež ako ateista rada počúvam jeho rozhovory s rôznymi ľuďmi v telke, hovorí pútavo a má príjemné vystupovanie.
    Svetrík máš už pred koncom, bude krásny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...