pátek 27. ledna 2017

...dneska ryze

pracovní.....

Aleno, kočky na hrubším podkladu, modré ovály taky, stejně jako "staré" fotografie, ty jsou dohněda, šedá "severská zimní látka....


Aleno, pevnější potahovky s červenou "krajkou zámeckou jako tapety"....


Aleno, kanafas musel by být nahoře jiný než vespodu, víc nemám. Všechny budu muset pro pevnost podložit, ale to není problém.... Jinou doma nemám v dostatečném množství...A napiš mi, o jaký kousek to chceš větší...5 cm ? 8 cm? na výšku ? Mailem.


A na organizéry tmavší...no, nevím, koukněte, Jitko a ......


Ke všemu světle hnědá koženka a k zelenému mám zelenou. Jinak ještě nějaké látky mám, samozřejmě, ale tmavé nic moc. 
Já vždycky musím mít "vnitřní" inspiraci, snažila jsem se, aby byly alespoň dvě k sobě......Ty, co jsou jen jedna, budou mít jednobarevný len na podšívku...
To je pro dnešek vše...
Nenene, Jitko, adresa pro tebe, koukni. Nikdy jsem to nedělala, ale za pokus to stojí, hlavně jsou důležité ROZMĚRY psíka....nahoře v úvodu.....
Tak se ozvěte....

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...