středa 7. prosince 2016

..že by

se o mne pokoušela nějaká lehká choroba ??? Myslím tím virózu nebo tak něco ? Jsem nevyspalá, bez chuti k jídlu !!!! a procházejí mnou mrazivé vlny. Léky žádné brát nebudu, jen tu nebudu pobíhat bosá, jak mám ve zvyku, když šiju a je mi teplo, zkusím teplý čaj s citronem...ne, bez citronu... a trochu suchou dietku na to bolavé bříško. Máme dneska důchodky, ale nevím, nevím....
Abych byla fit, jízdenky na vlak na příští týden už mám koupené !!!!

Ještě maličko fotek hvězdníku, už se rozvinuly skoro všechny květy, jsou tam ještě i nějaká poupata, ale to už zase začnou některé květy uvadat..Tohle je asi maximum kvetení najednou...


Moje dřevění vločky, nakonec to tak špatně nevypadá, sem přijde betlémek, ale ještě je čas...Trochu mě děsí ty ozdobené vánoční stromky v nemnoha domácnostech...Tomu nerozumím, ale jsem "ze staré školy", jsem zvyklá na stromek den před Štědrým dnem. Možná pak budou mít další, když tenhle opadá ?? zevšední??? nebo tak nějak. Mě stačí tyhle předvánoční výzdoby měsíc před Vánocemi v obchodech, doma to dělám až těsně před nimi. A k adventu mi stačí věnec nebo svícen...
A teď ty vločky a anděl z polínka, abych byla upřímná...Zatím....


Venku mlhavo, bílá námraza, teplota maličko pod nulou. Včera nedošlo na pečení štoly, pokusím se dneska, přiberu k tomu i pana Há, ještě to neví.
Tak jdu.
Něco malého dělat.
No nevím.
Běžím.....
Pa všem.

5 komentářů:

  1. Milky, tak to je jasné, chodíš bosá a je to tu! Prosím ťa, obúvaj sa, je klamlivé, pri práci sa ti zdá, že je teplo, ale nohy sú háklivé, tie potrebujú teplo a práve od nich idú virózy!
    Ale snáď si sa poučila :-)
    Ja to mám tiež s vianočnou výzdobou tak, ako ty, mám čas :-)
    Hviezdičky sú zaujímavé, to by ma nenapadlo rozoberať kolíčky na prádlo :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, právě na to kýchám....teplé papuče už leží vedle mne....Asi začnu , opiča se po tobě, čajové rituály, bylinky mám ráda....hezký den....

      Vymazat
  2. A jéje, teď ty nemoci a virózy nějak lítají. Mili, přeji ti, aby se ti bacily vyhly obloukem a tys byla zase co nejdříve fit! :)
    Co se týče ozdobených vánočních stromečků.. Já si jeden mini stromeček domů přinesla a hodila na něj jen světýlka, abychom doma měli pěknou atmosféru. Tohle je ale stromeček jen takový dekorační, abychom si té vánoční nálady trochu užili i u nás v bytečku, na Štědrý den a na svátky se pak přesouváme o 250 km dál za rodinou, kde se tradičně slaví velký stromek den před Štědrým dnem :)

    OdpovědětVymazat
  3. A úplně jsem zapomněla pochválit hvězdičky, andělíčka z polínka i adventní svícen - krásné Mili! :) A amarylka ti kvete nádherně a rovnou tolik květů najednou, to se jen tak nevidí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za návštěvu a komentář...vždyť to říkám, jsem "stará škola".....Hezký víkend všem...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu