sobota 26. listopadu 2016

...musím se

zmátořit...Takhle už to se mnou nejde. Chodím několik dní od ničeho k ničemu...
Tak jsem začala dopoledne šít, pekla jsem panu Há koláč, hned po obědě jsme zajeli na domek na kontrolu a k mamince. Vzhledem k tomu, že přijel synovec, má ona o zábavu postaráno, bylo to jen na hodinku a šup zase domů. Tady dole ve městě je inverze a už zase musíme pomalu svítit...

Jak říká maminka, opadaly listy na stromech a je zase vidět do vsi....


Hezký večer doma v teple všem....

1 komentář:

  1. Milky, nerob si z toho nič, je to normálne, veď počasie k inému neláka, je smutno von a komu by chcelo byť aktívnym? O pár dní má snežiť, to bude hneď veselšie :-)
    A mne sa to páči aj bez tých listov, fakt všade vidieť!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...