pondělí 31. října 2016

...snad jsem

tu virózu odehnala, nevím, nevím...
Několik dní uteklo jako voda, nic moc jsem nedělala, nebyla jsem to nějak já....
Uklidila jsem v sobotu na hřbitově a udělala dušičkový pořádek, trochu u toho poprchávalo, tak mě to asi udolalo. Potom na skok k prababičce...byli tam i synovci, tak jsme popovídali, co přináší naše životy. A den předtím u nás byl synovec Jirka s Maruškou, naposledy před porodem, už ani ne za měsíc. Moc jí to sluší...Přivezla mi "bio" zeleninu ze své zahrádky, poslední růži a odvezla si hnízdečko na mimi...Líbilo se jí, snad. Dokonce jsem trefila i sloníky na látce, ona ty keramické sbírá, hihihi.
Ani jsem nic moc nefotila, nebyla nějak nálada a chuť..
Tak jen něco od našich mladých. Byli na víkend v "cizině", u našich východních skorobratrů....ve Vysokých Tatrách. Moc jsme toho zatím nenapovídali, jen sms, byli unavení z cesty zpátky, pro ně nezvykle v kolonách...

Dneska má Ondrášek tři roky...Všechno nejlepší, broučku....


Na neděli jim i zasněžilo, lanovky o víkendu nejezdily, byl veliký vítr... Tak jen zubačkou na Hrebienok. Přiznám se, že já byla poprvé a naposledy v Tatrách, když bylo dceři 5 let, týden, právě na Hrebienku...a moc rádi na to vzpomínáme...
Venku je docela hezky, vyfoukáno, ale mrazivo. Tady ve městě nula...Budu ale doma, konečně zase něco došiju a snad dopletu...a snad už bude líp....
Uvidíme...
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu