pátek 14. října 2016

...do třetice

všeho dobrého a zlého...
Došito, dožehleno a vyfoceno. Já se znám, pak to bafnu, strčím do tašky a odnesu to. A budu lkát, že jsem nevyfotila... Tak jsem tomu předešla, protože obdarované neznám a že by četly můj blog, to je utopie..
Tak, mých 10 dní práce, samozřejmě přerušované a ještě jsem dělala i jiné věci..


Tentokrát jsem si nechala i rozpis práce a rozměry...Co kdyby....
Pa.

5 komentářů:

  1. No Milky, máš kus práce za sebou! Sú to krásne darčeky, určite majiteľky potešia!
    Veľmi sa mi páči kniha pre vnúčika, je zábavná a aj moc poučná.
    Zaujímavý strom :-)
    Maj sa fajn!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne šitie, určite darčeky potešia...
    Máte pekný blog, objavila som ho iba dnes, aj to náhodou.
    Prajem pekný víkend,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za návštěvu....hezký víkend...

      Vymazat
    2. Děkuju za návštěvu....hezký víkend...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...