pondělí 12. září 2016

...zdravá

jako řípa.....Po dnešní návštěvě u lékařů. Cesta autobusem plným unavených studentů, kteří si hřáli svá obvyklá míst k sezení a nerozházelo je ani několik starých lidí nacpaných v uličce...co tady dělaj, my jezdíme denně...A to nemyslím sebe, jako starou.Ach, ta výchova. Tady není místo pro    staré....
Koupila jsem gumku i brzdičky.

Musela jsem to vyřešit i s koncovkami, uzlík  by neprošel očkem, tak jsem musela improvizovat, ale jde to. Příště už zašiju uzlík do pásku...Ještě budu šít jedny kalhoty, do třetice...ty první budou velikostí na jaro.
Jsem unavená, hlavně horkem, cestováním, pobíháním z ordinace do ordinace...
Odpoledne jsem trochu pletla, seděla na dvorku na sluníčku.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...