pátek 30. září 2016

...začaly nám

ty slunečno oblačné  větrné podzimní dny...
Už jen s hodně přimhouřenýma očima myslíme na léto, domek se začal rychle ochlazovat a posezení bez zatopení už není to pravé ořechové...
Dopoledne jsem byla plýt na hřbitově a vzala jsem to opravdu z gruntu, už to potřebovalo vzít víc "do hloubky", člověk by neřekl, co tam bylo kořenů a kořínků, když na povrchu nic moc rostlin. Tak 2x to ještě vyčistím a pak tam už bude čas dávat dušičkové větvičky ze smrků. Pak jsem zašla na nákup a doma potom vařila.


Včera jsem našla v louce tyhle čtyři houby. Jedna, ta velká, našla své místo v dnešní bramboračce. K ní jsem upekla cuketovou nádivku, pan Há  říká nákyp. http://recepty.vareni.cz/hrnickova-cuketova-nadivka/. A k němu salát z cukety, okurky a rajčat, soli, pepře, olivového oleje a jablečného octa.
Teď vezmu od všeho kousek a půjdu k mamince.
Tak zatím......
Hezký víkend všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...