neděle 18. září 2016

...obrat

v počasí o 360 stupňů...


Jsou teprve čtyři hodiny odpoledne, ale uvnitř už se musí na práci svítit.
Ušila jsem ještě tři větší kapsičky, třeba na pletení ponožek...z posledních kousků látky.
Zítra začnu balit šití....


Včera i dneska jsem našla 2+2 houby, tak jsem je usušila na jednu kulajdu a kubu v zimě. Sesbírala jsem těch několik padaných jablek pod "sudetskou"jabloní, vykrájela a mám sklenici křížalek.


Pan Há cosi kutí  na přední verandě a já jdu poklidit kuchyň. Podzim, mlhu a déšť nemám na domku ráda....
Pohodový zbytek neděle všem.

1 komentář:

  1. Milky, je to čas na kúrenie v peci :-)
    Ja mám rasa take dni, ke0d nos nevystrčím, von zima a v kuchyni príjemné teplo. Ale po dni-dvoch mi to už ide na nervy a chcem už slniečko :-)
    Ale musíme si zvykať, jeseň je tu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu