středa 3. srpna 2016

Yarn Along

jako každý týden....Dneska jsem byla inspirovaná http://onthefoxroad.blogspot.cz. Taky mám nedodělávky. Ve velké horní ložnici mám od loňska (!!!!!!) koš s rozpletenou vestu pro sebe.  Snesla jsem to dolů a zase budu pokračovat ???
A kniha....moc se mi do ní nechtělo, jednak téma mě  nepřitahovalo a dost se vyhýbám "hitům", co najednou  čtou  všichni...A opěvují film. Ale nakonec jsem to dala a moc se mi to líbilo. Asi to bylo i tím, že jsem si nejdříve přečetla doslov, pak už jsem chtěla vědět, JAK k tomu všemu došlo.

David Ebershoff : Dánská dívka



A další  dodělávkou  je dcerou pletená taška. Její první pletený výrobek,  plete volněji....a já jí dodělávám podšívku  a ustrnula jsem u uch....uší.....


V  pátek přijel zeť, začal se víc věnovat vnoučkovi , tak jsme mohly my dvě trochu šít. Já nařezala, ona ušila. Ať má po mě nějaké "dědictví"....manuální zručnost.


Jdu vařit džem, oběd, venku je mlha a podmrak...
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...