neděle 24. července 2016

...ranní ptáče

šlo momentálně s mámou odpočívat do patra, my s panem Há budeme dole v obýváku.... Venku už se pomalilinku vyčasuje, celou noc a dopoledne lilo. Byla jsem se jen podívat v břízkách na  houby, nulový nález, tak jsem donesla půl misky malin. Ty vnouček smlsl jako malinu..... V mezeře mezi deštěm jsme zašli s borůvkáči k prababi a cestou od ní jsem si maličko "zašla" do kopečka...a přinesla domů misku malin a houbu.


Maliny rozmačkala dcera s kapkou avokádového sirupu do tvořítek na zmrzlinu a nanuky. Dneska vařila ona oběd podle svého.
Dochází mi baterie, tablet musí na nabíječku a já si jdu číst (spát..hihi).
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...