sobota 25. června 2016

...zase kousek

práce hotovo.
Od rána se to honí, už i sprchlo, v noci byla kdesi ve vnitrozemí bouřka.
Já prošla zahradu, odstříhala odkvetlé kosatce, dala kytkám vodu, otevřela igelitník s okurkami a spol, zalila kytky v kuchyni a na verandě.
Došila jsem top dečky. Použila jsem poslední zytky hadovek, co jsem měla, naštěstí se barevně hodily a od každé mi zbyl camfrňousek tak 3 cm....Žlutá, modrá, kousek bílé.
A ušila jsem dva slintáčky pro mladou bývalou kolegyni z práce, pro Krištůvka. Ale nemám tu druky, tak dodělání musí počkat do týdne....až zajedu domů. Mám tu několik malých druků, ale ne nic, s čím bych je přiklepla...Možná by to šlo důlčíkem, musím se zeptat pana Há. Nerada bych je zničila, jsou s obrázkem....

Jdu dodělat oběd...
Hezkou sobotu všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu