neděle 19. června 2016

...venkov

je venkov, pěkně se tu dýchá.....hihihi.....
Dopoledne jsme naplnili auto, koupili mléko a pečivo a vyrazili do hor.
V polovině cesty byly patrné stopy včerejších bouře, polámané stromy a větve na krajnici, náplavy bahna a kamínků ve vozovce. Ale v Tisé nic moc, jen několik polámaných kosatců a našněženo pod kalinou, jak opadávaly květy...
Švagr mi říkal, že tu sice dlouho pršelo, ale jinak klid. Hned po obědě jsem běžela za maminkou, trochu popovídat, prohlédnout obě jejich zahrádky (....) a zase zpátky.
Cestou jsem si na jednom místě natrhala řepík lékařský, pěkně se tam rozrůstá, asi nálet od někoho v okolí.


Všimla jsem si u nás mezi kosatci zvláštních kytiček, asi taky náletového původu, já je tam nedávala...Podle Světa rostlin je to jestřábník oranžový.....

Do vázy jsem si nařezala bílé pivoňky, po deešti polehávaly mez tyčkami plotu do silnice.


Půjdu dovybali věci, uklidit prádlo, sebrat vyprané ručníky ze dvora....Jdu....

Hezký večer všem.

3 komentáře:

  1. Tak ti prajem pekné dni na vidieku!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky už se ti blíží prázdniny.....hezký večer......

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...