úterý 17. května 2016

..to je dneska

teprve Servác ????? Tak to už nás čeká jen ten Bonifác....o týden později, ale je to hrozné.
Chladno, fouká a teď dopoledne je příšeří, skoro na svícení....
Taky je znát, že už se netopí v panelových domech napojených na teplárnu. V bytě je pěkná zima a podle toho vypadá i můj dnešní jediný obrázek....


Všechno, čím jsem se mohla po ránu zakrýt a zachumlat. Já, které je teplo pořád, skoro pořád...
Mraků a deště bylo na mých fotkách až až, už by to potřebovalo to blížící se léto...

Abych nezapomněla, topení topí....

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...