neděle 15. května 2016

...aprílové počasí

v polovině května je "zábavné"...A nebo o den prodloužení ledoví muži, nevím.
Už včera bylo sice slunce, ale když jsme vyšli z domu, já jen v blůze..., otřásli jsme se pod studeným větrem. Nechtěla jsem se vracet pro svetr, znáte to, jsem maximálně pověrčivá, zvlášť když řídím auto...Že si vezmu na domku vestu a pojedeme k babičce a pak zase na domek. Byl tam i synovec Jirka s přítelkyní Maruškou. Mimochodem, dozvěděla jsem se, že budu na podzim prateta...
Potom jsme jeli na domek, ale moc dlouho jsme tam nevydrželi. Venku foukal studený vítr a stejně jsme nic nechtěli rozdělávat. Tak jen uklidit další várku přivezených věcí a šup domů.

Od rána je velmi chladno, chvílemi ostré slunce, ale v momentě černé mraky a déšť. Myslím si, že v kopcích a horách musí být i se sněhem, tak je to studené.


Dopoledne jsem si pospala do osmi / zase jsem ponocovala.../. Nechci, ale  jsem skoro každou noc od dvou vzhůru...Vaření, trochu poklidit a po obědě jsem ušila Marušce polštářky, dva "gaučové" s paničkami a dva "postelové" s ptáčky a klíckami. Postelové proto, že je to jen sešité plátno se zipem dole, jednak bylo látky tip ťop a aby se to mohlo často svlékat a prát. A gaučové mají třívrstvou přední tvář / látka, výztuha a podšívka / a obálkové zapínání, tady jsem měla látky dost....Použije si je, samozřejmě, jak ona bude chtít.


A už se těším na šití malé deky , kterou už mám vymyšlenou a látky koupené....
Myslela jsem na dceru, ale tam zatím nic...a kdo dřív přijde, ten dřív mele....Ne, to je jen žert, já jsem připravená na celý okruh mých milých ....

Tentokrát podle Kimberly....taky sleduji, zase trochu jiné šití než u MSQC...Jen nevím, jestli u nás seženu klikatou paspulku okolo 10-15 mm, zatím jsem u nás viděla jen ty uzoučké...


A aby toho nebylo málo o dětech, poslední video Jenny z MSQC  moc pěkná měkoučká deka....


A už je tu zase temný mrak, jdu uklidit šití a chystám se na Karla a nový film o něm....
Hezký večer a příjemnou pohodu všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu