středa 20. dubna 2016

..Yarn Along...

je pro mne dneska bolestivý.
Včera jsem si našla  u Kateřiny video, jak plést košíčky a podložky ze "špagetových" provázků.
No a hned jsem vyndala ty dvě klubka, co jsem si před časem pořídila, a začala jsem....Pěkně mě tedy bolí pravé zápěstí, ale dala jsem to....

Moje práce :


Kniha : Milena Holcová : Orinokem k přechodu.
Před časem jsem jí objevila / když mi bylo 50 a něco..../ a sehnala jsem si skoro všechno, co tehdy měla napsáno. Je to moje vrstevnice, ve spoustě věcí v knize jsem se našla....Přechodem je myšleno klimakterium......http://www.databazeknih.cz/autori/milena-holcova-
Tuhle moji knihu četly všechny mé kolegyně...a já si jí občas beru z knihovny a listuji v ní.....

My evening work, basket weaving of cotton twine.
Book: Milena Holcová: Orinoco to menopause.
A book about a woman in menopause, which life does not stop ... traveling around the world, loves and hates, takes whatever life brings.

Have a nice day everyone.

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...