čtvrtek 7. dubna 2016

...čtvrtek

nikdy nebyl ničím příliš významný....
Do víkendu kousek, ale teď je mi to vlastně jedno, že.
Za chvíli se obléknu a jdu po lékařích... Tedy jen k jednomu, ale znáte to, na dveřích cedulka....pořadí určuje lékař a přednost mají akutní případy.....To už jsem na tomto oddělení zažila, jednou jsem připravená čekala přes hodinu ve svlékací kabince. Když jsem se zase oblékla, vykoukla ven a chtěla se přeobjednat, tak najednou byl pan doktor v dohlednu...Asi na mě zapomněl, či co ....
Na oběd určitě doma nebudu, takže rychle instrukce pro pana Há... CO k obědu a CO nakoupit. Až přijdu, asi hned zase pojedu za maminkou, snad to časově vyjde.
Přečetla jsem maily, koukla k virtuálním oblíbeným kamarádkám a jdu.....
Dneska jsem dostala mail od http://www.sijtesnami.cz/2016/03/vinylova-tasticka-s-obrazkovym-latkovym-panelem-navod-zdarma/, pěkný návod...a pěkné panely s obrázky...

                                                          Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu