úterý 22. března 2016

...u nás

to venku moc jarně nevypadá, závidím těm vnitrozemským zahradnicím....
My jsme letos zatím ve městě, maminka je v nemocnici a já mám dopoledne čas na "dodělávky" i nové začátky.
V neděli jsem prala, trochu přerovnávala a odpočívala....Včera jme uklidili, osprchovala jsem kytky a nařezala látky na deku pro kolegyni...
Se začátkem šití musím počkat, objednané látky na zádíčka, bílou a černou na lemy čtverců, přijdou asi zítra do Zásilkovny. Nějakou bílou mám, ale počkám na tu novou, aby to bylo pěkně stejné, ta moje by nestačila...


V sobotu jsme koukali na biatlon, škoda, že tam byly vichry a zrušili nedělní závody. Stejně jsme tím oba nadšení, jak se ženám = dívkám, letos dařilo, i těm "novým". Zvláště ale Gabriele Soukalové, smekám pomyslný klobouk...a ať si pořádně odpočine po tom "záhulu" celé sezony.


Tady jsem si nechala vyfotit modřinu po zavedené kanyle z nemocnice, kde jsem absolvovala velmi nepříjemné, místem těla..., vyšetření. Ale nebylo to, nakonec, tak hrozné a výsledek mi udělal radost.... Takže, koho čeká koloskopie = vyš. tlustého střeva, ať se toho nebojí, o ničem jsem nevěděla, co se se mnou dělo, a ještě jsem si schrupla... Prevence je prevence.....Jen ty moje destičky...


....malý věnec na dveře.....z dálky je hezčí....


A to je pro dnešek asi tak všechno. Dopoledne MUSÍM žehlit, vařit a pak jedu do Ryjic....

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu