sobota 26. března 2016

...jarní svátky,

ale jaro u nás moc není.....
Zataženo, pochmurno a docela zima, okolo 3 stupňů.
Ale já si mám s čím hrát.

Včera jsem ještě sešila šest pruhů se čtverci dohromady.
Dneska dopoledne jsem uřízla látku a našila na top bílou borduru, ale už jsem nefotila. Potřebovala jsem si oddechnout, tak jsem ušila pro vnoučka dva polštářky se zipem pod lištou a dvě taštičky na cokoliv...Třeba pletení, háčkování, knížku a mobil, velikost 25 x 20, budou se časem hodit...Uchvátila mě totiž ta látka, co jsem dala na polštářková zádíčka a z pruhu, co jsem odstřihla na polštářky, zbyly dva přesně takhle velké kousky...A byla chuť ! Hihihihi.


Mám takový pocit, že si teď asi dám dvacet. Pan Há mě pak chce vyhnat na vzduch...

Všimla jsem si, že tím, že nám přidali jeden státní svátek, tentokrát náboženského původu, tak se snaží  v TV vysvětlovat, co který den znamená a proč se mu tak říká...Docela to oceňuji, málokdo to v celkově hodně ateistické populaci ví detailně. Spíš se vnímají ty pohanské zvyky, že.


Hezký zbytek  sváteční soboty všem.


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu