úterý 8. března 2016

...dnešní malá oslava

narozenin bývalé kolegyně, člověk by neřekl, že je jí 70.......sedící v čele s brýlemi na špičce nosu...

Sešli jsme se v docela velkém počtu ve "staré sestavě", na fotce chybí jen Elena sekretářka, která přišla později. A to já po fotoaparátu nevzdechla.... Primář přinesl nějaké staré fotky, co našel v šuplíku, když si balil věci "do důchodu"...Nasmály jsme se, na jedné fotce jsem například já, cca o 30 kg lehčí, se sklenkou vína a něco žvaníce vtipného...a jiné "kameňáky". Zkonstatovaly jsme, že všechny jsme byly "lehčí", myslím samozřejmě na váhu. Jen Alena a Hanka se drží....Alena je mladá, Hanka to má v genech. Dokonce i ta malá Eva je "větší"....hihihihi. Velká Eva, bělovlasá vlevo, už má začátek 74 roku... a Uršula, sedící blondýna vpravo vzadu vedle oslavenkyně, má 71. Nechci být nespolečenská, ta čísla jsou jen proto, že na to jednak nevypadají, a druhak jsou to moje "nejdelší" kolegyně...Hodně zdraví, holky moje.....
Božena ode mne dostala deku, konečně jí ukazuji celou, občas mě čte, tak snad jen jednou byly nastříhané kousky látek.


Nakonec  jsem vyfotila kosmetickou taštičku, kterou mám pro sestru k nedělnímu svátku "Záviděla" totiž babičce Toničce tu její, kterou nemám zadokumentovanou.....Tak má stejnou, jen maminka má zip oranžový....


Hezký večer všem.

2 komentáře:

  1. tak na deku lze říct jen ooooooooooooo je nádherná, uplně láká se do ní zachumlat...

    OdpovědětVymazat
  2. Darček si fakt pripravila nádherný, určite všetky híkali od nadšenia!
    Je to veľmi pekné, že sa dokážete takto stretnúť, obdivujem to!
    A tie kg? Chápem!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu