pátek 4. března 2016

...čas pádí,

já už ale moc nepádím. Ale taky mi to utíká a dnešní den jsem si zase pohrála se vším možným....

Jak tak čtu své oblíbené spřátelené blogy, narazila jsem  u  zuzu Na kopečku na moc pěkné obrázky, a, vymlouvajíce se na vnoučka, hned jsem  /si/  knihu objednala.


Už mám nakoukáno a přečteno...
A ani jinak jsem nelenošila.
Dneska jsem ušila top a pak i zkompletovala dětskou deku, ze zbytku jsem ušila polštářek a prostírku. Na zítra mám olemování. 
Chodíme se sestrou za babičkou Toničkou, naší maminkou, tak já jsem z toho trochu rozhozená, byla bych ráda, aby už byla v pořádku a zase veselá.....



Kvůli šití větších kusů musím rozhodit věci v ložnici a udělat "nepořádek", v šatně mám malý stůl a na deky to není, není je kam pokládat. Ale ten nepořádek je jen do zítra, pak to zase uklidím...


Přeji hezký víkend všem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu