neděle 14. února 2016

..před týdnem

tu ještě byl vnouček, respektive před týdnem už zase jel, po týdnu u nás, domů....
Dcera mi teprve dneska poslala fotky z výletu za babičkou Toničkou. Pak prý se nemám divit chřipce, co mě sklátila...bez čepice jsem běhala po louce, koukali jsme na koně, trhali jehnědy a kočičky u potoka...Ale co pan Há, ten už "marodil" a nejel s námi....Ten to chytil po nákupech a já od něj. Ještě, že mladí jsou fit.
 Divný únor, že......


Ještě pořád to není s mým kašlem ono, ale už vyjdu na chvíli ven, asi bych se doma zbláznila a ruční práce už mě taky moc nebaví. Dostala jsem ale nějaké nové knížky do Kindla, tak si můžu číst...
Hezký večer všem.

1 komentář:

  1. Milko, je vidět, že sis ti s vnoučkem užívala. Pořádně se vylež ať si fit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...