středa 10. února 2016

..a co ještě dneska

říct a nebýt patetická....
Se zatamponovaným nosem dost huhňám, tak radši nebudu říkat nic. Spojení rýma, kašle a velmi malého počtu destiček nikdy nevede k něčemu dobrému, spustila se mi nezastavitelně krev z nosu a vyhledala jsem pomoc....Ale už je líp...a bude, samozřejmě....

Včera jsem se trochu věnovala kytičkám a jejich přesunům.


Dočasně jsem musela svázat zamyoculkas, moc se rozvolnil a otočil jednou stranou ke světlu, podporu má od staré vařečky, na domku mám asi tak 1000 bambusů, ale doma ani klacík ...


A ještě jeden dárek, nový papinův hrnec...


Včera večer jsem stačila nastřihnout na organizer pro jednu kamarádku a nově maminku od dcery, tak budu chvíli šít, odpočívat a zítra zase "po lékařích". A dost o tom...

Hezký a zdravý den všem.


2 komentáře:

  1. Máš krásnu zeleň v byte, šáločka od kamarátky sa mi tiež moc páči!
    Milky, napriek chorobe nedáš pokoj rukám :-)))
    Žltý letný svetrík pre malého miláčika má predsa času dosť, šetri sa!
    Držím prsty zajtra, nech to u lekárov dobre dopadne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jdu až zítra, spletla jsem si datum, nějak se mi dny pletou, hihihi....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...