středa 13. ledna 2016

...že by začala zima ?????

Celý den dneska prší, pár metrů výše nad městem chumelí, kopce jsou pod nízkou oblačností a v domě na chodbě u výtahu začíná být zase chladněji....


Pan Há došel koupit Vlastu, časopis, co léta kupujeme hlavně kvůli mojí mamince, já jí prolistuji, vyluštím velkou křížovku, Sudoku nechávám mamince...a odvezeme jí ....


Taky jsem dopletla vestičku, jen jí nezačišťuji, až si jí vnouček vyzkouší, teprve potom, co kdybych párala.
Tak a to už je pro dnešní den všechno....
NIC už dneska dělat nebudu.....
Hezký večer všem.

2 komentáře:

  1. U nás je tiež príšerné počasie :-(
    Vestička sa určíte vydarí, párať nebude treba!
    Páá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme...hihihi...radši neriskuji, už mám takhle jeden svetřík připravený..hezký den...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...