sobota 23. ledna 2016

...tolik peněz

stál nový radar a vše pro meteorology a hle, je to jinak, než nám říkají....mělo tu pršet / říkali včera večer....což není tak daleko..../ a +3 stupně... Od časných hodin sněží a je -7, dobrá, i meteorolog se utne. Nebo, jak s oblibou říkám, žijeme asi ????? v jiné státě a tak bychom se měli dívat na jejich předpověď, hihihi. Prostě, Sudety jsou Sudety....Doufám, že jsem teď nikoho neurazila. V předpovědi slýcháme...Praha, Plzeň, Ostrava, Morava...a ????? Občas Liberec...ale dál NIC, tak proto ta ironie.

To v USA už se chystali na kalamitu docela vážně....Koukněte třeba k Ginny na její poslední povídání nazvané Přípravy....

Byla jsem dopoledne venku, neviděla jsem protahovače, jen malý "obecní" traktůrek čistil točnu trolejbusů...Na ulicích uvnitř sídliště sněhové "mýdlo" na zmrzlém podkladu, přesto frajeři řidiči machrovali. I za cenu zastavení celé kolony aut, která se pak do mírného kopečka nemohla rozjet a troubil jeden na druhého třetího pátého osmého...Prostě ani ránu pěšky.....



Můj oblíbený strom, tentokrát zespodu...


A od nás jely sáňky.
Kdopak to byl......


Dopoledne plné aktivit, úklid, nákup, vaření, prádlo....
Včera jsem měla chuť na kuličky s červenou řepou, co jsem okoukala u Aničky,  mluvila o nich dcera, která si je taky oblíbila....Tak jsem je udělala k večeři s tím, že zbudou na dnešek k obědu, haha, to bych nesměla chodit a uždíbávat...Tak jsem dneska došla pro další várku masa a jarní cibulku a dělala jsem je znovu, práce nepráce....Taky jsem se pěkně prošla a něco málo vyfotila z této konečně zimy. A nemusela jsem hodinu poslouchat lux....pan Há luxuje precizně, "ne jako ty" = já, že.
Pan Há přepíná TV od lyžování a zimních sportů do Austrálie na tenis....
Jak se ten svět zmenšil...
Tak mě napadlo, jakpak se má Alena v Tasmánii....Letěla 19.1. Praha - Dubai, pak do Melbourne a tam na ní měl čekat syn. Jak dál nevím, jaký jí připravil "program". Jsem zvědavá, s jakou se za měsíc vrátí...
Venku začaly padat ohromné vločky, všude bílo, i na silnicích, pohoda, klid, lidí minimum.
Příroda to už potřebovala, pokrytí sněhem a pak z toho voda....
Já mám nastříhané látky na nové polštářky, potom uvidím, co budu dělat. Taky zavolám mamince...
Jdu.
Hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu