neděle 13. prosince 2015

...tma jako

v ranci je při tomhle ohromném černém mraku plném vody, který pomalu zaplňuje nebe nad městem. Prší už 2 hodiny...Ale kdesi nahoře je jasně modré nebe, které občas vykoukne...


Začala mi kvést orchidea, kterou jsem naposledy dostala od pana Há k narozeninám. Květy jsou sice menší, než byly minule, ale jsem ráda, že žije....


Včera po obědě se zastavil synovec Jirka se svou přítelkou Maruškou, už měli doma vánoce, protože on momentálně nemá práci a jede se svou skorotchýní na penzion do Krkonoš dělat do jara "chlapce pro všechno". Jen ať jede, zase jiná práce, všude chleba o dvou kůrkách... 
Tak nás vzali k babičce Toničce, on se rozloučit...a předat dárek ....a zase nás hodili domů. Maruška tu má ve městě tetu, tak tam byli zase s její maminkou a zvládli všechno...Ona je mi moc sympatická, vyrovnaná, rozumná...Tak se uvidí, že....
Taky jsem od ní dostala nazdobené perníčky a maličkost k vánocům. Nikdy nepřijede s prázdnou, ani k babičce Toničce, je hodně vázaná na svou rodinu, to se mi moc líbí.


Když už jsem měla v ruce aparát, tak jsem vyfotila "přáníčka", co jsme s naším dvouletým vnoučkem lepili minule...
Krása, co ?


V lednici mám těsta na cukroví, nechám pana Há pokoukat na sport a TV a půjdeme péct.
 Bude hlídat troubu....
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu