středa 23. prosince 2015

...stroj jsem

ale ještě nepřikryla.....
Včera jsem dopoledne spíchla dva polštářky pro synky  zeťovi sestry...Tentokrát zezadu barevná, moje oblíbená dokoupená látka...Dcera už si objednala podobné pro Ondráška. Po svátcích...


V podvečer jsme zdobili stromek, je to takový chudák, ale nám se líbí. Původem je z Humpolce, odkud přijel ve věku 15 cm...a nějakým osudem byl menším dvojčetem...Přilepený na brášku se mi hodil na živý stromek do bytu, když tu letos na svátky máme vnoučka. Děkujeme, stromečku...


Mladí šli ven, ale tam nic moc počasí. Trochu se ochladilo, ale už jsou od západu zase mraky....
Čeká nás ještě nějaká příprava na zítra, chceme přes oběd jet k prababičce Toničce, tak aby pak bylo doma všechno udělané....Nebo většina, něco musí být čerstvé, že. Kapr čeká položený ve vaně na demontáž, všechno ostatní ve stavu rozpracování.

Klid a pohodu všem...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...