čtvrtek 10. prosince 2015

...nejen pletením

živ je člověk.....

I když následující fotka ukazuje, že mám co motat. Ale tohle je moje celodenní práce, malá ponoženka a kus kulicha...


Dopoledne jsem pana Há vyslala na nákup a sama honem umyla okna, vyměnila záclony a vytřela. Akorát jsem to stihla, než přišel. Pak jsem vařila, pekla mufinky s ořechy a javorovým sirupem a přerovnávala kytky po oknech....


 Přebrala jsem větvičky v kbelíku, a vyprala sundané záclony a závěsy....jsou vidět, jak čekají na uklizení....Fotím, jak mi to přijde pod ruku, nějaké velké aranžmá není moje parketa....


To jen abych už měla všechno hotové a mohla o víkendu trochu péct.
Nebudu to přehánět.
Takže jen nepletu, nešiju atd. atd. Nejmíň ráda žehlím......
Jdu, pan Há udělal večeři, studenou....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...