sobota 5. prosince 2015

...dodělávka

dodělána....

Zapínání žádné, šetřím zipy na "déle" používané polštářky než jsou vánoční. Látka je ale pevná, udrží pěkně tvar.

Lemy zpracovány podle LIZA DECOR, na konci se trochu pere s lemem, protože to je jen prostírka, ale má ještě jedno video, kde to je taky moc pěkně vidět. Tady jsou navíc návodné texty....
Líbí se mi to, použiju to i na deky, občas se s tím "peru".....



A ještě malá prostírka jen tak na dřevo stolu, je ale se sobíky a navíc poslední kousek látky, tak jí pošlu  vnoučkovi....
Dneska nám odečítali teplou a studenou vody a odečty na radiátorech, tak jsme byli dopoledne doma oba. Světe div se, dneska přijela Česká pošta a přivezla mi balíček ! V sobotu ! HOHOHO !
Venku je mlha, chladno, prý bylo i náledí.
Já jsem doma a něco málo budu dělat.
Asi seznam na pečení.
Asi uklidím a přeberu časopisy.
Asi....
Asi....
Něco si přečtu a kouknu na nějaký film....
Asi...

Hezký víkend a pohodu všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...