pátek 6. listopadu 2015

..po sluníčku ani památka,

celý den mlha a pošmourno. No, co taky čekat od listopadu v našich končinách.
Podle předpovědi v TV u nás jasno a okolo 12 stupňů....realita je ovšem jiná, teplota poloviční, o mlze už jsem psala. Asi bydlíme v jiné republice....Pan Há byl na procházce a přišel pěkně vymrzlý. Byl taky v obchodě, já šila. A když šiju, neradno mi přetrhávat nit.


Jsem v loňském roce....Už vloni jsem objednala nažehlovačky, ale nakonec jsme s dcerou usoudily, že by z toho ještě neměl rozum. A letos uvidíme, co tomu bude "říkat". Jak ho znám, bude to chtít vyndat všechno najednou, ne den po dni....
Jsou tam pěkné chyby...no, největší je asi 13.den, to jsem to maličko upálila. Co nadělám, jiný obrázek nemám. Ty samolepky mi daly asi víc zabrat, než to ušití....24ku musím dopsat fixou na látky, někde se mi odfoukla.
No, nadšením nehýřím, ale spokojená jsem....
Hezký víkend všem.
A sluníčko.
I tam, co nemá být.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu