pondělí 12. října 2015

..víkend byl

pěkný, slunečný, ale studený. A lepší už to asi nebude....

V sobotu jsem byla na houbách v louce...našla jsem. Ale odpoledne mě , samozřejmě, předčil švagr Vl., přinesl z lesa velký koš plný hub...pěkných..


Dělala jsem něco málo křížal.


V neděli ráno bylo bílo...



muchomůrky byly pěkně tvrdé, zmrzlé...


v napadaném listí už houby moc vidět nejsou....


ale malé zmrzlé houbičky se zvýraznily....




listí padalo a šustilo...neuměla jsem to zachytit na fotce....
Bylo to, jako když padá sníh.


kvítečky u nás za plotem mhouřily oči zimou..


pařez na zahradě nám obrostl houbami....



pivoňka má krásné listy...



A už jsme zase v bytě, placičky ze zbytků brambor, koláč v krabici, křížalky ve sklenici...


Něco bylinek pro vůni...kaštany na zvířátka až přijede vnouček....


Dneska si jedu "do města" pro nový OP, pak mě čeká žehlení, praní, vaření....Zítra zase na ořechy ....
Venku je pěkně mrazivo, nebe bez mráčku.
Jdu....

2 komentáře:

  1. Moc ráda chodím do lesa a mám velkou radost když si z procházky nesu plný košík hub, jen letos jsem to štěstí neměla. Našla jsem pár hub, ale nebylo to ani na smaženici.
    Křížaly, ty mám místo bonbónů, nejsem schopná nasušit do zásoby, hned je sním.
    Pěkné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, já už neviděla muchomůrku .... a to jsem schválně po ní koukala s takovým bláznivým nápadem, že si jí vyrýpnu a zasadim na zahradě jako dekoraci ke smrčku:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu