sobota 12. září 2015

...je jasně vidět,

že nemám stroj doma... Mám sice rozdělanou i jinou práci, ale dneska jsem nějaká "depresivní"....
Poznala jsem to u TV, sledovala jsem přestavbu jednoho vznosnějšího domu v Americe, velká hala, velké místnosti, před vchodem sloupy...A byla jsem napružená, protože přestavba byla nakonec moc pěkná, ale ty lidi, co tam bydleli, se do ní vůbec nehodili...Balíci v teplácích, hrozné vlasy, až takové, co nebývá u Američanů v TV vidět, spíš opak.Já, která jsem strašně tolerantní jsem byla značně kritická, ale... Navíc byli v novém domě značně nesví, prostě mi tam neseděli...Chtěla bych vidět ten dům po pár měsících obývání....Vidíte, takhle jsem byla kritická k televiznímu pořadu Razie Colina a Justina http://www.csfd.cz/film/315758-razie-colina-a-justina/galerie/?type=1, který jinak sleduju docela se zájmem....A z toho usuzuju i na svou dnešní náladu....

Nesmějte se, já jsem ráda, že jsem milá na pana Há....
Necítí se nejlíp, ale nevím, jestli to není tím železem, co bere 2x denně...začal víc běhat na záchod, aby nebyl předávkovaný a neodcházelo to zbytečně pryč...Tady je vidět taky jeden z důvodů mého neklidu....Už jsem taková....To je tak dáno v těle -  jako třeba u vitamínu C...darmo si člověk bere silnou dávku, přesvědčený o jejím účinku...Tělo si vezme jen tolik, kolik je schopné vstřebat...cca 50-80 mg, a zbytek vyčuráte.....Pan Há bere denně 50tku, každý den v roce a chřipka a nachlazení se ho moc netýká. Je fakt, že si choroby vybere jinde.....A dost o chorobách !!!!!

Tak koukám na videa s pletením....a tady je jedno moc pěkné, ukazuje držení dvou přízí, zajímavé, jak se jinak jinde plete....hihihi.....



A tady moc pěkné pletené palčáky, je jich plný internet...Že bych to, výhledově, taky zkusila ????


Den bude pomalu za námi, mám připraveno na zítra jídlo a věci s sebou, nějaké drobnosti pro prababi, časopisy...Víc toho povezu domů...
Hezký a KLIDNÝ večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu