čtvrtek 13. srpna 2015

....večer je

teplo jako mnohdy přes den. Chvílemi zafouká vítr, ale už bylo dneska líp....  Ráno jsem byla na ostružinách, zítra půjdu zase a udělám trochu džemu, a upeču koláč. Pak jsem zašla za mamkou na žebrotu...chtěla jse několik skleniček na zavařování. Ale přišla jsem pozdě, už bylo přebráno synovcovou přítelkyní. Ale něco jsme ještě našly. Cesta od ní k  nám byla za předpoledního vedra.
Přiznám se, že mimo domácnost jsem dneska nic nedělala . Moc se mi na blogu u Amandy líbí, když píše, že ona má svou oblast práce a soulepapa taky svoje projekty.....pan Há taky pracujee na nějakém svém projektu. A já ho nechávám, jen kontroluju stav, časy na jídlo a když je vše OK, mám zase čas a klid na ty svoje....projekty.....Dneska odpoledne jsem si dala dvacet, pak jsem si četla. Včera jsem dopletla vnoučkovi přízák ke kraťasům, ale nadšená z něj nejsem, nevím....
Dneska jsem si dělala pořádek ve vlnách a přízích, přemýšlím,co nahodím..


 Hezký večer všem, a pohodu....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...