středa 19. srpna 2015

...po tříhodinové pauze

zase prší. Ale jo, vody je málo. Ráno to ale vypadalo hůř, temné mraky, hory nebylo vidět, ale ani nefoukalo, takový čas zůstat v posteli.


Večer, spíš v noci, když jsem nemohla spát..., tak jsem oživila veritasku....


Potřebuju do víkendu ušít zástěru z panelu, co mi přišel dneska v balíčku....
A protože Janome a ostatní věci na šití jsou na domku, musím silně improvizovat.



A tohle mi dneska přivezl pan řidič.....Výztuhu do dvou dek, nějaké látky k sobě ladící, něco, že se mi to líbilo....všechno provoněné levandulí od Šití Nití.
Na  e-shopu má spoustu krásných látek...., v blogu i nějaké šicí soutěže....A u mě v pokoji teď voní čerstvá levandule...
Za chvíli se jdu chystat za panem Há do nemocnice, potom nějaký nákup a bude zase dlouhý večer....
Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu