čtvrtek 27. srpna 2015

...pěkně

hnusná fotka, ale další už dělat nebudu...
Ráno jsem se konečně rozhoupala a narychlo se vydala do galanterie, mojí oblíbené....pod poliklinikou.....A musím slavnostně prohlásit, že mají opravdu všechno....koupila jsem si nový řezák /pst..../, malé pravítko 35x15, takové nemám.../ a že jich mám dost../, modrý a černý suchý zip / mám jen bílý.../, hotovou černou paspulku s kédrem / snad jsem to napsala dobře ???/ a dvě barevné široké stuhy. Ta jedna byla za solidní cenu a tu druhou hned použiju...A co jsem nekoupila ??? no co ????  ZIP normální 25 cm barvy černé....A pro ten jsem tam vlastně hlavně šla...Já, co si nenapíšu, to se mi vykouří z hlavy. A taky to bylo tím, že jsem koukala, co všechno tam mají....Proto jsem zjistila, že mají i výztuhy,pavučinku...Je dobré to vědět. Potom jsem už spěchala domů. Tady jsem prohledala všechno a všude a našla jsem jen jediný černý zip !!!, ale masivnější, než bych chtěla, o maličko. Ostatní je na domku... Tak se zapřu a ušiju to s ním.


Fuj, ta fotka je hnusná....
Dneska byl oběd odbyt, ze včera zbytek čočkové polévky a narychlo  orestovaná tmavá treska s kořením, rajčaty a pečivem, na nic delšího nebyl čas. Rybu jsem koupila cestou v jediné solidní rybárně ve městě cestou od galanterie na trolejbus. Já když opravdu chci, stihnu toho dost....
Tak jdu...
Hezký den všem....



.....včera jsem dostala.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu