pondělí 11. května 2015

rýma

v skoro letním počasí je pro mne peklo....S mou chorobou. Nespím, chodím po bytě, čtu si a smrkám...piju vodu a zavodňuju sliznice, a pak taky dost chodím na záchod a pořád dokola....

Můj dlouholetý šicí koutek místo poloviny šatny, měla jsem tam stařičkou zářivku, před nedávnem vyhořela...pak chvíli lampu k šicímu stroji. Ale to bylo málo světla, tak mi zeť sehnal pěkné svícení, minulý týden přivezl a bylo na panu Há to nainstalovat. A už je světla zase dost...Ani nevím, jestli si Z. všiml....



Jeden pohled na pryskyřník v kuchyni...


A tohle jsou tepláčky, co jsem před chvílí ušila....


A na konec to nejlepší, cyklista včera odpoledne už v Olomouci .


Snad už to bude zítra lepší, chtěli jsme jet na domek, do konce pracovního týdne, pak má být zase chladno. V bytě máme oba práce dost...
Hezký večer všem.

4 komentáře:

  1. Supr gaťky Miládko! Koukám, že malý je už velký chlap.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo , letí to...a co malá ????

      Vymazat
    2. Roste Miládko, roste ... do výšky i do šířky.-))))

      Vymazat
    3. Tak to má být, uteče to tak rychle a nám zůstane jen vzpomínka...Jsem dneska naměkko,už mně ta rýma leze na nervy.....Hezký den

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...