sobota 30. května 2015

...můžeme kdykoliv,

nejsme odkázaní na volný víkend.
Tím myslím cestu na domek. Na dnešek ráno jsme byli připravení odjet, část věcí už máme v garáži v autě, ale liják nás zastavil. Ani jednomu se nechtělo z postele, natož z domu...
Po obědě se trochu vyčasilo, ale s blížícím se večerem jdou od severozápadu zase mraky. Doufám, že se to přes noc "vyblbne" a my pojedeme...Tolik na tom zase nezáleží, počasíčko milé bláznivé, my můžeme kdykoliv.....
Po obědě jsem ušila vnoučkovi do pokojíčku dva medvědí polštářky, pod ušima jsou kapsy na poklady....Pan Há cosi brblal o malém věku...a až bude potřebovat kapsy na poklady....nebude mít dětské polštářky s ušima...



Zapínání jednoduché, proto jsem je do večeře oba stihla udělat. 
Není to můj origoš nápad, inspirovala jsem se u Amy z 22.5.2015. Ona má vůbec na svých stránkách spoustu věciček pro děti.....Ještě jsem si teď všimla knoflíků na spodní straně polštářku, nějaké tam asi přišiju, uvidím.
Koukám, že máme podobné povlečení, jako je lem polštářku...moje oblíbené proužky.
Jdu za panem Há, koupil mi "bublinky", tak si jdu něco málo popít. 
Zítra je den dětí, tak děti....všechno nejlepší.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu