pondělí 25. května 2015

...drobně zapršelo,

snad i na vsi, potřebovalo by to zase zaplnit sud s dešťovou vodou na zalévání.....
Ale zatím nic moc.

Dneska v naší ulici probíhala očista chodníků a parkoviště u hospod...Ale to velké ne ??? Přestože upozorňující značky jsou tady všude minimálně 14 dní, jako obvykle tu řádilo i odtahové auto...
Dělají to chlapi, takže já bych zvolila jiný postup....ale je to uklizeno. Do prvního velkého deště, který k našemu domu zase spláchne všechno z polovičky výše položeného sídliště...Ale techniky tu bylo dost a manuální práci jsem viděla jen u dvou mužů. Jeden odrýpával lopatou ??? zbytky od chodníku a kupky házel na valník auta, kterým sám popojížděl. Mile mě překvapilo, že neměl řidiče, který by popojížděl za něj a čekal... Druhý držel hadici a ručně !!!! čistil chodník směrem na ten očištěný odrýpaný kus vozovky...takže jeli nanovo s těmi kartáči... No nic.




a ještě i popeláři...


A aby to nevypadalo, že čumím celé dopoledne z okna...tak ještě pohled na deku rozměru 100x120, kterou ručně prošívám. Jednu na prošití mám na domku, druhou doma...


Venku je zataženo, ale kupodivu docela teplo. Jdu naplnit stroje - myčku, pračku a zase něco malého půjdu dělat. Tedy prošívat. Mám ještě kupku na žehlení, ale to počká, až budu připravovat ušití lemu deky/dek/. Prostě normální žehlení mně nebere....
Hezký den všem.


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...